Vodenje v rast podjetja Brezplačen program.
Trenutno ni razpisanih nobenih terminov za izvedbo e-programa!
Skrajšani opis: "Vodenje v rast podjetja" je program usposabljanja, ki je namenjen učinkovitemu usposabljanju managerjev v malih in srednjih podjetjih, vodij s področja trženja in usposabljanju drugih zaposlenih na področju trženja. Zasnovan je tako, da uporabn
Opis: Program e-učenja »Vodenje v rast podjetja« vas seznani s sodobnimi pristopi k trženju preko naslednjih vsebin:
• uporaba marketinga,
• marketinške strategije,
• promocija,
• tržno komuniciranje,
• prodaja,
• sodobni marketing,
• mednarodni marketing,
• priprava poslovnega načrta
Cilji: Cilji programa so:
• spoznati možnosti inovativnega nastopa na trgu,
• obvladati medsebojno odvisnost trženja z drugimi
poslovnimi funkcijami,
• obvladati tržne zakonitosti in sistem vzpostavljanja
tržnega informacijskega sistema,
• naučiti se uporabljati osnovna marketinška orodja,
potrebna za vodenje poslovanja,
• razvijati kulturo orientiranosti k strankam,
• prepoznavati situacijo na trgu in znati raziskati trg,
• lansirati na trg nov proizvod/storitev,
• znati graditi konkurenčne prednosti.
• osvojiti veščine za pripravo marketinškega načrta
Komu je program namenjen: Program je namenjen vodjem oddelkov za trženje, zaposlenim na področju trženja in vsem ostalim, ki bi se želeli usposobiti in pridobiti dodatna znanja za kasnejše opravljanje nalog na področju trženja (mladi, pripravniki, iskalci zaposlitve...).
Program je namenjen vsem, ki želijo delo opravljati vestno in strokovno ter želijo dopolniti svoja znanja z novimi tehnikami in pristopi ter tako zagotoviti dolgoročno uspešnost podjetja, zadovoljstvo zaposlenih ter doseganje skupno zastavljenih ciljev.
Pridobljena znanja: Udeleženci bodo spoznali osnovne koncepte trženja, naučili se bodo pripaviti marketinško strategijo podjetja, zvedeli bodo kateri so elementi tržnega komuniciranja in kako poteka tržno komuniciranje, odkrili bodo načine za navdušeno prodajanje, spoznali bodo tudi marketinške možnosti informacijske družbe 21. stoletja in možne načine vstopa na tuji trg. Spoznali bodo korake za pripravo marketinškega načrta.
Trajanje: 40 ur |