Podjetniško e-učenje Podporno okolje za razvoj in uporabo eUčenja

Priprava koncepta in podlag za spodbujanje uporabe programov e-učenja
S to aktivnostjo želimo vzpostaviti podlage za sistematičen pristop k širjenju uporabe programov e-učenja, ki so bili razviti v okviru podpornega okolja Podjetniško eUčenje in tiste, ki bodo razviti v okviru predlaganega projekta Podporno okolje za razvoj in uporabo e-učenja.

Varovanje ter zaščita avtorskih pravic programov e-učenja
Zagotovljena bo učinkovita zaščita avtorskih pravic, vezanih na e-tečaje, ki so v lasti ali v upravljanju razvijalcev programov e-učenja. Poleg obstoječih znanih načinov predvidevamo uporabo novih tehnik zaščite modulov e-učenja.

Priprava metodologije za analizo zadovoljstva udeležencev glede strokovne vsebine programa e-učenja, pedagoško-didaktične ustreznosti in izvajanja nalog in aktivnosti s strani tutorja
Pripravljena bo metodologija za analizo zadovoljstva udeležencev z programi e-učenja, ki bo zajemala tri področja, in sicer zadovoljstvo glede strokovne vsebine programov e-učenja, pedagoško-didaktične ustreznosti programov e-učenja, izvajanja nalog in aktivnosti s strani tutorja.
Glavni namen merjenja zadovoljstva udeležencev s programi e-učenja je izboljševanje kakovosti programov e-učenja na podlagi mnenj in izkušenj neposrednih uporabnikov e-učenja. Neposredno s tem povezana je višja udeležba v programih e-učenja ter kakovostno višja raven doseženega znanja.

Usposabljanje tutorjev in razvijalcev programov e-učenja
Namen aktivnosti je zagotoviti specifična znanja, ki jih pri razvoju programov e-učenja potrebujejo razvijalci, pri njihovi implementaciji pa mentorji oz. tutorji, ki skrbijo za strokovno in pedagoško podporo med izobraževanjem.

Metodologija za evalvacijo ustreznosti razvitih programov e-učenja
Namen dejavnosti je opredeliti metodologijo za vrednotenje razvitih programov e-učenja. Metodologija bo omogočila enotno in sistematično oceno programov pred njihovo implementacijo pri ciljnih skupinah. Glede na to, da pri razvoju programov lahko sodelujejo številni razvijalci, je tak način ocenjevanja pogoj za zagotavljanje kakovosti programov. Jasno predeljena metodologija bo v pomoč tudi razvijalcem, ki bodo prek nje vnaprej seznanjeni, kateri vidiki pripomorejo k izdelavi kakovostnega in s tem uspešnega programa e-učenja.

Priprava izhodišč za standardizacijo vsebine programov in načinov preverjanja znanja udeležencev
Namen aktivnosti je priprava izhodišč za izdelavo vsebin programov e-učenja tako, da bosta njihova vsebinska struktura in tehnična izdelava v znatni meri poenoteni. Poenotenje močno podpre kakovost programov, predvsem pa z vidika uporabnikov (učečih) pri vključevanju v različne programe zagotovi znano učno okolje. Tehnična standardizacija omogoči lažjo izmenjavo modulov posameznih programov in s tem sprotno tvorbo novih programov, ki vključujejo dele že obstoječih.
Drugi namen dejavnosti je pripraviti pregled in uvesti nabor možnih načinov preverjanja znanja kot pomembnega pedagoškega mehanizma v okviru e-učenja.

Priprava metodologije za ugotavljanje potreb po usposabljanju s programom e-učenja
Z izvedbo aktivnosti bomo zagotovili razvoj metodologije za ugotavljanje potreb po usposabljanju in program e-učenja, ki bo omogočal odgovornim za razvoj kadrov v MSP pridobitev znanj o ugotavljanju potreb po usposabljanju.

Implementacija projekta v regiji
Aktivnosti zajemajo izvedbo animacijskih delavnic za predstavnike regionalnih in lokalnih institucij za spodbujanje uporabe programov e-učenja, promocijsko pokritost regije in izvedbo animacijskih delavnic za končne uporabnike programov e-učenja

Informacijska podpora koordiniranemu izvajanju aktivnosti v okviru podpornega okolja za razvoj in uporabo programov e-učenja
Z vzpostavitvijo informacijske podpore želimo doseči preglednost in ažurnost dela na spodbujanju razvoja in uporabe programov e-učenja na ravni partnerskega in medinstitucionalnega sodelovanja.

Vodenje in implementacija projekta
Z vodenjem in implementacijo projekta v sodelovanju s partnerji želimo zagotoviti nemoteno in pregledno vodenje projekta kot celote ter uspešno in učinkovito poslovanje v skladu s predvidenimi viri in v okviru planiranih rokov. S tem bomo dosegli načrtovano raven kakovosti aktivnosti ter povezovanje z aktivnostmi na drugih projektih.

Nadgradnja projekta
Z letom 2006 se predvideva zagotavljanje sofinanciranja programov usposabljanja iz naslova Vavčerskega sistema svetovanja. To predstavlja za lastnike razvitih programov e-učenja priložnost, da spodbudijo potencialne porabnike h koriščenju razvitih programov e-učenja. Za združevanje naporov pri promociji uporabe programov e-učenja pri končnih uporabnikih je smiselno, da se ponudniki povežejo v okviru nove pravne osebe, ki bo prevzela koordiniranje promocije in prodaje programov e-učenja, skrbela za zagotavljanje ustrezne ravni programov e-učenja in izvajanja tutorske podpore, sodelovanja s promotorji uporabe programov na lokalni ravni in nenazadnje na nacionalni ravni pri nadgrajevanju podpornega okolja za razvoj novih in izboljšanju obstoječih programov e-učenja, ter spodbudah za koriščenje programov e-učenja s strani posameznih ciljnih skupin.