E- marketinški načrt Cena: 50 €
Trenutno ni razpisanih nobenih terminov za izvedbo e-programa!
Skrajšani opis: Dokazano je, da se ljudje, ki nimajo marketinškega načrta, osredotočajo na napačne stvari in porabijo (pre)več sredstev za doseganje ciljev.
Opis: Dokazano je, da se ljudje, ki nimajo marketinškega načrta, osredotočajo na napačne stvari in porabijo (pre)več sredstev za doseganje ciljev. Koristno vložite svoj čas in denar. Za marketinški načrt potrebujete le en dan.
Cilji: - Obvlada sodobne pristope k trženju.
- Pozna možnosti boljšega nastopa na trgu.
- Nauči se prepoznavati situacijo na tgu in zna raziskati trg.
- Obvlada tržne zakonitosti in sistem vzpostavljanja marketinške funkcije v podjetju.
- Nauči se uporabljati osnovna marketinška orodja.
- Nauči se razvijati orientiranost k strankam.
- Nauči se principe taktičnega in strateškega načrtovanja.
- Zna graditi konkurenčne prednosti.
- Izdela lastni marketinški načrt.
Komu je program namenjen: Osnovni program je namenjen izdelavi preprostih marketinških načrtov, ki posamezniku omogočajo osnovno pomoč v praksi.
V kolikor se posvetite poglobljenim vprašanjem, boste lahko pripravili profesionalen načrt, ki se ga ne bi sramovalo niti večje podjetje.
Pridobljena znanja: Marketinško načrtovanje
Trajanje: 8 ur |