Podjetniško e-učenje Programi eUčenja
Uvajanje e-poslovanja v mala in srednje velika podjetja

Brezplačen program.

Trenutno ni razpisanih nobenih terminov za izvedbo e-programa!

Skrajšani opis:
Program je namenjen malim in srednje velikim podjetjem, ki imajo si želijo uvesti ali že uvajajo e-poslovanje v svoje podjetje.

Opis:
Preko programa pridobijo dodatna znanja, ki so potrebna za izvedbo strategije uvajanja e-poslovanja v mala in srednje velika podjetja. Program je nadaljevanje programa PODJETNIŠKE E-STRATEGIJE, saj se ukvarja z neposrednim izvajanjem strategije oz. z uvajanjem e-poslovanja v mala in srednje velika podjetja.
Težišče programa je na pripravi konkretnih aktivnosti, ki so potrebne za izvajanje strategije uvajanja e-poslovanja v podjetje, kar vključuje konkretne vsebine, kot so kalkulacija stroškov, določitev akcij za uvajanje e-poslovanja in delegiranje akcij, osnove timskega dela in projektnega managementa za potrebe uvajanja strategije, spremljanje, vrednotenje in nadzor uvajanja
e-poslovanja v podjetje ter merjenje uspešnosti e-poslovanja.

Cilji:
– da udeleženci oblikujejo konkretni akcijski načrt uvajanja e-poslovanja v malo oz. srednje veliko podjetje (lastno podjetje);
– da se udeleženci seznanijo s kriteriji in metodami vrednotenja doseganja ciljev in meril uvajanja e-poslovanja v podjetje;
– da se udeleženci podrobneje seznanijo s kalkulacijo stroškov uvajanja e-poslovanja v podjetje.

Komu je program namenjen:
Program je namenjen lastnikom malih oz. srednje velikih podjetij, menedžerjem v teh podjetjih oziroma odgovornim za informatizacijo poslovanja v teh podjetjih.

Pridobljena znanja:
Uporabnik se preko tega programa seznani z e-poslovanjem za mala in srednje velika podjetja in z metodologijo oblikovanja strategije uvajanja e-poslovanja v podjetje. Koristi so za udeležence dvojne: sama strategija za lastno podjetje, ki jo udeleženec
pripravi in seznanjenost s procesom nastajanja strategije in uvajanja e-poslovanja, kar omogoča lažje uvajanje in spremljanje uvajanja e-poslovanja v malo oz. srednje veliko podjetje.

Trajanje:
20 ur