Podjetniške e-strategije Brezplačen program.
Trenutno ni razpisanih nobenih terminov za izvedbo e-programa!
Skrajšani opis: Program je namenjen malim in srednje velikim podjetjem, ki se zanimajo za ali že uvajajo e-poslovanje v svoje podjetje.
Opis: Preko programa pridobijo osnovna znanja, ki so potrebna za pripravo strategije uvajanja e-poslovanja v mala in srednje velika podjetja.
Program se tako ukvarja za analizo stanja v podjetju na področju poslovne strategije in informatizacije podjetja, pripravo alternativ za uvajanje e-poslovanja v podjetje in z izbiro alternativ, dotakne pa se tudi priprave načrta uvajanja strategije v poslovanje.
V okviru programa udeleženci spoznavajo e-poslovanje in prakse e-poslovanja, vključno z modeli e-poslovanja, predvsem tistimi, ki so posebej primerni za mala oz. srednje velika podjetja. Naslednji pomemben sklop v okviru programa je spoznavanje uvajanja e-poslovanja v praksi in vključuje osnovne pojme in elemente, ki so potrebni za e-poslovanje, vključno s potrebno
infrastrukturo.
Zadnji in najpomembnejši sklop programa pa zajema samo pripravo strategije e-poslovanja za mala in srednje velika podjetja.
Ta sklop vključuje seznanitev s samo metodologijo oblikovanja strategije uvajanja e-poslovanja v podjetje in oblikovanjem same metodologije.
Cilji: – da se udeleženci seznanijo z e-poslovanjem in modeli e-poslovanja, posebej primernimi za mala in srednje velika podjetja;
– da se seznanijo z e-storitvami in tržiščem e-poslovanja (e-trg);
– da se udeleženci seznanijo z uvajanjem e-poslovanja v praksi in pri tem upoštevajo (kalkulirajo) tudi stroške;
– da se udeleženci seznanijo z metodologijo priprave strategije uvajanja e-poslovanja v podjetje in pripravijo svojo strategijo.
Komu je program namenjen: Program je namenjen lastnikom malih oz. srednje velikih podjetij, menedžerjem v teh podjetjih oziroma odgovornim za informatizacijo poslovanja v teh podjetjih.
Pridobljena znanja: Uporabnik se preko tega programa seznani z e-poslovanjem za mala in srednje velika podjetja in z metodologijo oblikovanja strategije uvajanja e-poslovanja v podjetje.
Koristi so za udeležence dvojne: sama strategija za lastno podjetje, ki jo udeleženec pripravi, in seznanjenost s procesom nastajanja strategije in uvajanja e-poslovanja, kar omogoča lažje uvajanje in spremljanje
uvajanja e-poslovanja v malo oz. srednje veliko podjetje.
Trajanje: 20 ur |