Podjetniško e-učenje Uvodnik
Domov  >>  Uvodnik   >>  Sodelovanje

Partnerji v projektu

Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije je vodilni partner pri projektu, katerega naloga je, da z drugimi partnerji pri projektu sodeluje pri pripravi koncepta in podlag za spodbujanje uporabe programov e-učenja. Le-ta zajema pripravo marketinškega načrta za promocijo razvitih programov e-učenja, promocijo podpornega okolja, vzpostavitev partnerstev na področju promocije uporabe e-učenja na lokalni in regionalni ravni, povezovanje aktivnosti projekta z drugimi projekti in pripravo promocijskih gradiv. JAPTI skrbi tudi za vodenje in implementacijo projekta, katerega namen je v sodelovanju s partnerji zagotoviti nemoteno in pregledno vodenje projekta kot celote in zagotoviti uspešno in učinkovito poslovanje v skladu s predvidenimi viri in v okviru planiranih rokov na ravni načrtovane kakovosti.
Osnovno poslanstvo Javne agencije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI) je dvig podjetniške kulture v okolju in vzpostavljanje učinkovitega podpornega sistema za dostop do informacij in storitev za podjetnike s ciljem pospeševanja nastajanja novih malih in srednje velikih podjetij in uspešnejše delovanje že obstoječih. Zasledujemo tudi cilj povečanja tujih neposrednih investicij v Sloveniji in s tem prispevamo k odpiranju novih delovnih mest, povečevanju konkurenčnosti slovenskih podjetij v mednarodni menjavi in zmanjševanju stroškov in tveganja pri vstopih na tuje trge. Program dela JAPTI je usmerjen k povečanju zaposlovanja v malih in srednje velikih podjetjih, izboljšanju konkurenčne sposobnosti podjetij in s tem zmanjševanju zaostanka v produktivnosti v primerjavi s povprečjem v EU.

RRA severne Primorske d.o.o. Nova Gorica bo z izvedbo implementacije projekta v regiji preverila ustreznost pripravljenih podlag za ustrezno širitev uporabe programov e-učenja v Sloveniji. Z izvedbo animacijskih delavnic za podporno okolje in končne uporabnike programov e-učenja bomo povečali prepoznavnost e-učenja kot možnosti dviga usposobljenosti zaposlenih in zagotovili sodelovanje podpornega okolja pri spodbujanju e-učenja v regiji. Povečali bomo uporabo razvitih programov e-učenja in spodbujali potencialne partnerje k razvoju novih programov e-učenja. S promocijskimi aktivnostmi bomo zagotovili ustrezno pokritost regije s promocijskimi gradivi.

Podjetje Medinet d.o.o. je kot partner v projektu izvajalec dejavnosti Varovanja ter zaščite avtorskih pravic programov e-učenja. Namen in cilj njihove dejavnosti je učinkovita zaščita intelektualne lastnine (avtorske pravice), ki se uporablja na e-tečajih in so v lasti ali upravljanju razvijalcev e-učenja. Poleg obstoječih načinov zaščite se pripravljajo tudi novi načini in tehnike zaščite. S tem je onemogočeno ali vsaj minimalizirano kršenje avtorskih pravic in s tem zaščita in povrnitev vloženih sredstev v programe e-učenja. V projektu se želi vzpostaviti lasten sistem certificiranja uporabnikov, ki bo neodvisen od zunanjih oblik verificiranja. S tem bi bila omogočena sledljivost uporabnikov tako za potrebe tekočih programov, kot tudi za potrebe nadaljnjega trženja novih programov.
Aktivnosti, ki se bodo oziroma se izvajajo, so naslednje:

  • priprava osnovnega koncepta zaščite (tehnična izvedba):
    • opredelitev želenih ciljev in možnosti
    • opredelitev predvidenih tehnik za zaščito
    • opredelitev uporabnikov in načina povezovanja
    • izdelava programske kode
    • postavitev in zagon certifikatnega strežnika
  • vzpostavitev trajnega sistema podpore za razvijalce e-učenja

Dejavnost je razdeljena na tri indikatorje: Izdelava programske opreme za zaščito, Instalacija zaščitnega paketa na certifikatni strežnik in Trženje zaščitnih certifikatov z osmimi razvijalci e-učenja.

Vloga podjetja INTER-ES, d.o.o. v projektu predstavlja pripravo metodologije za analizo zadovoljstva udeležencev glede strokovne vsebine programa e-učenja, pedagoško-didaktične ustreznosti in izvajanja nalog in aktivnosti s strani tutorja. Glavni namen merjenja zadovoljstva udeležencev s programi e-učenja je izboljšava programov e-učenja na podlagi mnenj udeležencev e-učenja in posledično zanimivejši in učinkovitejši programi e-učenja. Metodologija za analizo zadovoljstva bo prenosljiva na vse e-tečaje in jo bodo razvijalci lahko poljubno uporabljali.

NETIS d.o.o. je podjetje z več letnimi izkušnjami na področju svetovanja za varnost informacijskih sistemov in razvoja spletnih aplikacij. So pooblaščeni partnerji BSi-ja (British Standard Institute) na področju svetovanja za uskladitev z ISO standardom BS 7799 - 2:2005 oz. ISO27001 ter člani mednarodnega konzultantskega združenja za telekomunikacijo in informatiko - ITIC group (www.itic-group.com). Na področju programiranja in spletnega programiranja pa nastopajo z blagovno znamko KREATURA, spletni laboratorij (www.kreatura.com), ki poskrbi za digitalno promocijo podjetij in poslovne aplikacije.
Pri projektu Podporno okolje za razvoj in uporabo e-učenja sodelujejo kot razvijalci aplikacije, ki bo omogočala tako lastnikom programov e-učenja kot uporabnikom, da dobijo kar največ informacij o poteku izobraževanj, sodelujočih pri programu, o prijavah učečih ter finančna poročila za opravljene programe. Glede na pravice bo aplikacija dopuščala posameznikom dostop do informacij, ki jih zanimajo, kjerkoli bodo priključeni na spletno omrežje. Preglednost toka dokumentov, protokolov, finančnih tokov in pregledi za pretekle dogodke bodo omogočili boljše, kvalitetnejše, prijetnejše in predvsem preglednejše delo za vse vpletene.

Fakulteta za elektrotehniko razvija in uvaja celovite rešitve e-izobraževanja, ki ciljnemu okolju omogočajo razvoj, implementacijo in vzdrževanje storitve e-izobraževanja. FE je razvil in uspešno uporablja sistem e-izobraževanja E-CHO, ki je sestavljen iz sistema za upravljanje izobraževalnega procesa (Learning Management System LMS) in sistema za upravljanje izobraževalnih vsebin (Learning Content Management System LCMS). Laboratorij se ponaša tudi z večletnimi izkušnjami načrtovanja in razvijanja večpredstavnostno osnovanih vsebin e-izobraževanja.
V okviru projekta "Podjetniško eUčenje" FE kot eden od dveh nosilnih partnerjev zagotavlja celotno tehnološko infrastrukturo za izvedbo storitve e-učenja v ciljnih okoljih. Del infrastrukture je tudi uvodni modul za vsebine-podjetniškega e-učenja, ki ga bodo razvili na FE. Namen modula je, da učečim na čim bolj enostaven in priročen način predstavi osnovne napotke za delo v sistemu e-izobraževanja. Modul bo učeče vodil po osnovnih korakih v e-učenju (pregledovanje vsebin, komunikacija in sodelovanje z ostalimi učečimi ter mentorjem) in jim hkrati predstavil glavne funkcionalnosti sistema. Zavoljo strukturne in tehnične poenotenosti, ter potrebe po bodoči izmenljivosti vsebin, bodo na FE pripravili tudi izhodišča za standardizacijo vsebine in preverjanja znanja. V okviru projekta bodo na FE razvili dve vsebini e-učenja namenjeni usposabljanju mentorjev in razvijalcev vsebin. Oba tečaja bosta praktično naravnana ter izvedljiva v obliki e-učenja ali kombiniranega učenja (delavnica v živo in e-učenje).

DOBA je največji zasebni ponudnik izobraževalnih programov in programov usposabljanja za mladino in odrasle v Sloveniji. Že od leta 1990 nenehno razvija in neguje proces vseživljenjskega učenja. V Sloveniji so poznani kot ambiciozna, mednarodno primerljiva in na znanju temelječa izobraževalna ustanova, ki je vodilna na področju razvoja novih izobraževalnih programov, uvajanja e-izobraževanja in "blended learninga", razvijanja in evalviranja novih pedagoških pristopov ter razvoja novih strokovnih znanj na področju pisarniškega poslovanja.
K večji prepoznavnosti in konkurenčnosti Dobe prispevajo: sodelovanje v evropskem prostoru, evropske dimenzije in vnašanje mednarodnih standardov kakovosti v naše izobraževalne programe.
DOBA v projektu nastopa kot pripravljavec in izvajalec delavnic za tutorje programov e-učenja. Pripravili bodo tudi metodologijo za vrednotenje razvitih programov e-učenja, ki bo omogočila enotno in sistematično evaluacijo programov pred njihovo uporabo pri ciljnih skupinah.

Podjetje Komunike-Nina Dernovšek s.p. je bilo ustanovljeno leta 2000, posluje pa od aprila 2001 dalje. V projekt se vključuje na treh področjih:

  • razvoj in implementacija zaščite elektronskih avtorskih pravic (razvoj koncepta zaščite, sodelovanje pri vzpostavljanju delujočega sistema), kjer tesno sodeluje s partnerjem Medinet d.o.o. iz Maribora, ki izvaja tehnični in programski del tega področja;
  • razvoj splošnega paketa za prodajo programov eUčenja in delo brez priklopa na splet (uporabniki programov eUčenja tako kupijo otipljiv izdelek, ki ga lahko uporabljajo takoj po instalaciji na svojem računalniku; del paketa pa predstavlja nabor programov za uporabo različnih medijskih gradnikov programov eUčenja). Prednost omenjenega paketa je v hitrem dostopu do multimedijskih delov programov, brez nujnosti širokopasovnega dostopa do spleta; in
  • sodelovanje pri razvoju podpornega sistema trženja programov eUčenja (marketinški načrt)

Regionalni center za razvoj iz Zagorja kot partner v okviru projekta Podporno okolje za razvoj in uporabo e-učenja pripravlja metodologijo za ugotavljanje potreb po usposabljanju. Namen tega modula je omogočiti natančnost pri opredeljevanju potreb po usposabljanju in postavljanju učnih ciljev, omogočiti izbor najprimernejše strategije za rešitev problema, skladno z načeli e-učenja, določiti merila za merjenje sprememb v znanju, do katerih naj bi prišlo po končanem usposabljanju, ter zagotoviti podatke o potrebnih virih, s čimer se omogoči ocenjevanje stroškov usposabljanja in njihovo načrtovanje. V okviru projekta bodo tako pripravljene podlage za ustrezen metodološki pristop MSP k razvoju kadrov in ugotavljanju potreb po usposabljanju zaposlenih v okviru klasičnih oblik in v okviru programov e-učenja. Preko oseb, ki so odgovorne za razvoj kadrov, bodo spodbujali uporabo programov e-učenja in povečevali prepoznavnost e-učenja kot oblike pridobivanja znanj in spretnosti. Pričujoča metodologija bo pripravljena v obliki programa e-učenja in vnesena v platformo E-CHO. Izvedena bo tudi testna izvedba programa e-učenja z 20 udeleženci.